Prokonsumencka polityka zwrotów
To pierwsza publikacja, która w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia szerokiego tematu, którym jest obsługa klienta, koncentrując się przede wszystkim na zarządzaniu przepływami zwrotnymi. W książce zostało wyjaśnione kim jest klient, jakie ma wymagania i co wpływa na jego zadowolenie. Tematem przewodnim jest obsługa zwrotów i reklamacji, zarówno z perspektywy firmy, jak i klienta. Ważnym było pokazanie zalet wprowadzania liberalnej konsumenckiej polityki zwrotów, która wpływa na lojalność klientów oraz podnosi przewagę konkurencyjną firmy.
Przedstawione w niniejszej pracy mierniki pomiaru satysfakcji klienta, mogą być cennym źródłem dla firm do pomiaru poziomu świadczonych usług. Opisane wyniki badań mogą być inspiracją do przemyślenia i przemodelowania polityki zwrotów panującej w firmie.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do naukowców i menedżerów zajmujących się tematem obsługi klienta oraz logistyki zwrotnej. Książka może być również przydatna na zajęciach z ekologistyki, obsługi klienta oraz łańcucha dostaw.
Opis
- Autor
- Kateryna Lysenko-Ryba
- ISBN
- 978-1-912966-03-5
978-83-62062-84-3
978-83-62062-84-5
978-83-66551-05-3
978-83-66551-06-0 - Okładka
- Miękka
- Ilość stron
- 238
- Rok wydania
- 2020
- Wymiary
- B5 - 17,6 x 25 CM