ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Wypełnij formularz i wyślij 

Pobierz formularz zwrotu, wypełnij go, zeskanuj i prześlij do nas za pośrednictwem e-maila na ksiegarnia@wsiz.rzeszow.pl lub wyślij pocztą tradycyjną. 

Pobierz formularz
Zaloguj się do swojego konta i zgłoś zwrot towaru

Zgłoś chęć zwrotu towaru przez swoje konto w naszej księgarni internetowej. Dostęp do Panelu zwrotów mają tylko klienci posiadający konto w księgarni internetowej. 

Przejdź do swojej historii zamówień
Możliwe statusy zwrotu (dostępne na koncie klienta)

Oczekiwanie na potwierdzenie Klient zgłosił chęć zwrotu produktu i oczekuje na odpowiedź Sprzedawcy.

Oczekiwanie na paczkę Sprzedawca zaakceptował chęć zwrotu Klienta. Klient ma 14 dni od dnia otrzymania zamówienia na dokonanie zwrotu.

Paczka została odebrana Sprzedawca odebrał zwrot. Następuje proces zwrotu kosztów zamówienia

Brak akceptacji zwrotu Sprzedawca nie zaakceptował wniosku o zwrot produktu

Dokonanie zwrotu Proces dokonania zwrotu został zakończony

Towar zakupiony w ramach Outletu nie podlega zwrotowi.

Dokładny proces zwrotu towarów w księgarni internetowej WSIiZ został opisany w Regulaminie.