- Wyprzedaż!
- -56%

Produkt ze zwrotu! Książka odbiega stanem lub wyglądem od nowego produktu!
Głównym celem niniejszej książki jest identyfikacja kluczowych różnic występujących pomiędzy wybranymi do oceny koncepcjami mierzenia zysku rezydualnego i ich skutków dla zgodności z ostatecznym celem działania przedsiębiorstwa, kontrolowalności, zrozumiałości i praktyczności tego miernika oraz zaproponowanie na tej podstawie metody pozwalającej na wybór koncepcji najlepszej z punktu widzenia wewnętrznych (przede wszystkim motywacyjno-ewaluacyjnych) przesłanek stosowania zysku rezydualnego. Realizacja tak zdefiniowanego celu warunkuje zweryfikowanie głównej tezy książki, która została sformułowana następująco: różnice występujące pomiędzy ocenianymi koncepcjami mierzenia zysku rezydualnego determinują możliwości ich wykorzystania w praktyce oraz rzutują na skuteczność ich zastosowania w programach motywacyjnego wynagradzania menedżerów mających na celu spowodowanie, by podejmowali oni decyzje optymalne z punktu widzenia dążenia do maksymalizowania wartości przedsiębiorstwa dla jego właścicieli.
Główny cel książki został rozbity na następujące cele cząstkowe:
Opis
Zobacz także