- Wyprzedaż!
- -71%

Produkt ze zwrotu! Książka odbiega stanem lub wyglądem od nowego produktu!
Na proponowaną Czytelnikowi publikację składa się osiem tekstów pogrupowanych w dwóch częściach, w których tytułach wykorzystano kategorie kluczowe (fundamentalne) z punktu widzenia refleksji medioznawczej: wartości, media i społeczeństwo. Chociaż autorzy, w swych rozważaniach odnoszą się do każdego z obszarów określonych tymi kategoriami ( i do zagadnień aksjologicznych, i do problematyki środków przekazu, i do funkcjonowania/kondycji zbiorowości społecznych), dominujące w ich tekstach są wątki sugerujące taką, a nie inną strukturę wydawnictwa.
(…) Mamy nadzieję, że publikacja stanie się bodaj cegiełką w murze wznoszonym na drodze społecznie niekorzystnych zjawisk związanych z zawrotną mediatyzacją zbiorowości ludzkich.
[Maciej Soin, Leszek Baran, Ze wstępu]
Opis
Zobacz także