Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - okładka - awers
search
  • Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - okładka - awers
  • Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - okładka - rewers

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

19,99 zł
Brutto
Ilość
Dostępny

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwość jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Podadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.

Opis

Autor
Dariusz Tworzydło
ISBN
978-83-60583-20-3
Okładka
Miękka
Ilość stron
184
Rok wydania
2008