![Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - okładka - awers Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - okładka - awers](https://ksiegarnia.wsiz.pl/103-medium_default/macierz-celow-wizerunkowych-w-procesie-oceny-efektow-public-relations.jpg)
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwość jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Podadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
Opis
Zobacz także