- Brak na stanie

Przedstawiona monografia stanowi podsumowanie projektu badawczego realizowanego w ramach grantu wewnętrznego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Obejmował on analizę oddziaływań media relations wybranych służb mundurowych wykonaną w oparciu o dokumenty wewnętrzne poszczególnych formacji, ale nade wszystko o wywiady bezpośrednie z rzecznikami prasowymi jednostek wchodzących w ich skład. Ambicją autora było nadanie pracy praktycznego wymiaru polegającego na takim opracowaniu wniosków i analiz, aby mogły być przydatne w obrębie działalności dydaktycznej służącej podnoszeniu jakości służby funkcjonariuszy odpowiedzialnych za politykę komunikacyjną oraz w zakresie propagowania orientacji rynkowej i otwartości na otoczenie w obrębie służb mundurowych funkcjonujących w Polsce.
Niniejsze opracowanie może stanowić interesującą pozycję literatury uzupełniającej dla studentów kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne i bezpieczeństwo narodowe. Programy kształcenia w ich ramach coraz częściej zwierają zagadnienia związane z komunikacja społeczną, oddziaływaniem mediów i zarządzaniem marketingowym służbami mundurowymi. Książka powinna również okazać się interesująca dla teoretyków i praktyków public relations, zarówno tych skupionych na biznesowym aspekcie zagadnienia, jak i pozagospodarczych obszarach jego wykorzystywania.
Opis